ویل طب؛ فروش انواع ویلچر دست دوم

فروشگاه تجهیزات توان بخشی ویل طب مرکز تخصصی انواع وسایل و لوازم توانبخشی و ویلچر دست دوم با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت در قلب تهران 

ویلچر دست دوم

ویلچر دست دوم به دلیل افزایش شدید قیمت ها در چند سال اخیر خواهان زیادی پیدا کرده است. زمانی که مردم نتوانند یک وسیله و یا دستگاه را به دلیل قیمت بالایی که دارد، خریداری کنند قطعا به نمونه‌های کار کرده و دست دوم رو می‌آورند. دستگاه‌های دست دوم می‌توانند به خوبی نیاز این افراد را رفع کنند. ویلچرها از این قضیه مستثنی نیستند.

با توجه به افزایش قیمت این دستگاه و نیاز مبرم بسیاری از افراد، می‌توان اقدام به تهیه ویلچر دست دوم نمود. ویلچر دست دوم ارزان به خوبی می‌تواند نیاز یک شخص را رفع کند. و علاوه بر آن از قیمت‌های منحصر به فردی برخوردار است. در واقع هر شخصی که توان مالی مناسبی نداشته باشد می‌تواند، ویلچر برقی دست دوم در حد نو را تهیه کند. و از عملکرد خوب آن‌ لذت ببرد.

خرید ویلچر دست دوم در تهران

جمعیت زیادی در تهران زندگی می‌کنند، این استان تقریبا از 13 میلیون نفر جمعیت برخوردار است. به عبارت ساده‌تر 17.5% از جمعیت کل کشور را داراست. این جمعیت زیاد باعث شده است که این شهر بیشتر مورد توجه دلالان قرار بگیرد. در واقع در هر زمینه‌ای دلالان زیادی وجود دارد. که یکی از آن‌ها، عرصه خرید و فروش تجهیزات توانبخشی و پزشکی خواهد بود.

با توجه به وضع اقتصادی حال حاضر و گران شدن این دستگاه‌ها، این دلالان هستند که از آب گل آلود ماهی می‌گیرند. و سعی می‌کنند که سود ببرند. در حال حاضر با توجه به آمار و ارقام موجود در تهران متوجه می‌شویم. که این سودجویان در بازار توانبخشی و فروش ویلچر دست دوم به صورت گسترده فعالیت می‌کنند.

مسئله‌ای که بسیار نگران کننده است این است که نباید ویلچر‌های کارکرده را به جای ویلچر‌های نو به خریدار بفروشند. بسیاری از افراد توان مالی خرید ویلچر‌های نو را ندارند. به همین دلیل ناچار به خرید ویلچرهای دست دوم می‌شوند. در این صورت نباید از این مسئله سوء استفاده شود.

همچنین فروش ویلچر‌های دست دوم در تهران تازگی ندارد. مراکزی که این اطمینان را در شما ایجاد کنند محصولی که خریداری می‌شود کاملا سالم است و قیمت مناسبی هم برای آن‌ها در نظر گرفته شود.اصولا دارای ضمانت نامه هستند. و در صورت بروز هر گونه مشکلی می‌توانید آن‌ها را پس بدهید. در واقع ویلچر دست دوم در حد نو به مشتری می‌دهند.    

ویلچر دست دوم
ویلچر دست دوم

با یک مشاوره رایگان بهترین انتخاب را داشته باشید!

کارشناسان ما در فروشگاه ویل طب آماده مشاوره به شما عزیزان در جهت انتخاب و خرید انواع لوازم توان بخشی متناسب با شرایط و نیاز شما می باشند.

قیمت ویلچر دست دوم

با توجه به نوسانات قیمتی که در خرید و فروش انواع ویلچر‌های دست دوم دیده می‌شود.می‌توان مشاهده کرد که بسیاری از فروشندگان که از طریق فضای مجازی این محصولات را به فروش می‌رسانند.برای آن‌ها قیمت مشخص کرده‌اند.اما زمانی که برای مشاهده قیمت به مطلب راهنمایی می‌شوید، مشاهده می‌شود که برای خرید و مشاهده لیست قیمت ویلچر دست دوم لازم است که تماس بگیرید؛ مقصر فروشندها نیستند. این مساله تماما به نوسانات قیمت بر می‌گردد.

امید است که تمام قیمت‌ها شفاف سازی و دارای ثبات شوند. که مردم بتوانند آن‎ چه را که نیاز دارند، خریداری کنند. اصولا برای ویلچرهای دست دوم ضمانت نامه در نظر گرفته می‌شود که این ضمانت نامه کیفیت محصول را به نمایش می‌گذارد. اگر این ویلچرها را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید، مشاهده می‌کنید که با ویلچرهای نو آن چنان تفاوتی هم ندارند. و علاوه بر کارایی و کیفیت بالا از قیمت مناسبی هم بهره می‌برند.

ناگفته نماند که بسیاری از ویلچر‌های دست دومی که به فروش می‌رسند، از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند. اصولا این ویلچرها از برندهای برتری هستند که اغلب ساخت کشور آلمان، آمریکا، تایوان و چین هستند. ویلچرهای برند به دلیل کارکردی که داشته‌اند از قیمت ارزان‌تری هم برخوردار هستند. بنابراین در هنگام خرید این ویلچرها حتما به ضمانت نامه آن‌ها توجه کنید .          

ضمانت کیفیت
ضمانت کالا

تمامی محصولات موجود در فروشگاه ویل طب دارای ضمانت هستند و شما می توانید با آرامش خاطر، خریدی مطمئن را تجربه کنید.

مرجوع کالا - icon
مرجوع کالا

در صورت بروز هر گونه مشکل در کالای دریافتی می‌توانید محصول را به راحتی مرجوع کنید و هزینه خود را دریافت کنید.

ارسال سریع
ارسال سریع

زمان یکی دیگر از ارکان مهم در فروشگاه ویل طب می‌باشد. تمامی محصولات سفارش داده شده در سریع ترین زمان ممکن بدون کوچک ترین آسیبی به دست مشتریان عزیز می‌رسد.

چگونه ویلچر کارکرده باکیفیت بخریم؟

شاید ویلچر‌های دست دوم و کارکرده از قیمت ارزانی بهره ببرند اما همان عملکردی را به شما می‌دهند که یک ویلچر نو می‌تواند برای شما فراهم کند. تنها مسئله‌ای که وجود دارد این است که حتما این ویلچرها را از سایت‌های معتبر و مراکز فروش معتبر خریداری کنید؛ چرا که فروشگاه‌های معتبر از کیفیت محصولات خود مطمئن هستند به همین دلیل برای آن‌ها ضمانت نامه در نظر می‌گیرند. علاوه بر ضمانت نامه حتما به زیر دستی، زیر پایی، جویستیک، باتری ویلچر، صندلی ویلچر، سیستم بالا رونده و … توجه کنید؛ لذا نه تنها ویلچرهای نو بلکه ویلچرهای دست دوم هم باید راحتی را برای شما به ارمغان بیاورند.